maandag 19 augustus 2013

Synchroonkijken Dag 35/35

Als ik zo door de foto's blader die ik de afgelopen 5 weken heb gemaakt tijdens het foto-project 'Anders kijken', ook wel 'Synchroonkijken' genoemd, ben ik blij met het resultaat.

Het is nu klaar en om het af te ronden wordt gevraagd of ik 1 favoriete foto wil plaatsen, een foto die ik tijdens de 35 dagen heb gemaakt, met het verhaal erachter.


Die vrijdagmiddag reden Mijn Lief en ik naar IJburg, naar de bank die ik die ochtend had gespot voor de foto voor die dag. Het was prachtig weer en we namen plaats op de eeuwige bank, zoals ik de bank noem.

Het is niet zo zeer de foto als wel de herinnering aan een perfecte zomerse middag, daar samen op dat bank'je' dat ik er voor kies deze foto opnieuw te plaatsen.

Voor degene die door mijn kiekjes meer wil weten rondom dit project, begin september start een nieuwe serie. Ik verwijs in dat geval naar de site van Else Kramer  http://www.elsekramer.nl/

Geen opmerkingen: