maandag 28 december 2015

Carry Me Like A Fire In Your Heart - Chris de Burgh

https://youtu.be/Yzxj9DqP_Uo
Chris de Burgh
 

Chaos
Achterlatend
Rust en
Ruimte gevonden, ooit
Yeah

Met deze muzikale herinnering kan ik nog lang
Een vuur laten branden, mijn vuur

Luister naar de tekst en je weet vast wat
Ik bedoel
Kracht put ik hieruit
En steun

Als een brandende

Fakel met eeuwigdurende warmte en licht
In mijn leven
Raakte ik het licht weleens kwijt
En altijd kon ik het gelukkig weer vinden

Ik zou me geen raad weten zonder
Nu niet, nooit niet

Yin en Yang, Licht en Donker
Oneindig elkaar afwisselend
Uniek in hun zijn
Regelmaat moet er wezen

Hoe ik verder ga
Eigenlijk maak ik me daar geen zorgen over
Al was het 20 jaar geleden dat ik deze song ontdekte
Regelmatig luister ik en lees ik de
Tekst aandachtig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten