zaterdag 5 februari 2011

Mijn keelchakra-tekening ...

... zag er vrijdagavond - na een paar tekenmomenten - zo uit:



Op de woensdagavond zelf was ik begonnen met inkleuren op A4-formaat, waar ik de opzet van het chakra had weergegeven. Tijdens het kleuren, kreeg ik allerlei ideetjes om uit te proberen. Thuisgekomen zocht ik A3 tekenpapier en gelukkig, er was nog wat voorraad. En nu is het dit geworden. Of het af is? Geen idee. Ik laat het nu even rusten en zal er later nog eens naar kijken. Wellicht dat dit het eindresultaat is, of anders een tussenstap. De tijd zal het leren.

2 opmerkingen:

  1. Voor mij zou hij af zijn ....... maar deze is van jou!
    Ben je er trouwens ondertussen al aan verder gegaan, ligt hij nog te rusten, of heb je het als eindresultaat geaccepteerd??
    Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooralsnog heb ik het keelchakra niet aangeraakt na het maken van de foto. Het is goed zoals het is.

    BeantwoordenVerwijderen