donderdag 6 januari 2011

Harten

Er is veel veel synchroniciteit; ook in de eerste week van 2011 ervaar ik het volop. Gisteravond schoof de Scribo-schrijfgroep aan aan mijn keukentafel. Zoals ik al eerder meldde in een vorig postje schrijven wij ons door de chakra's heen en gisteravond was het de beurt aan het hartchakra. Schrijfgroeplid Y. had de leiding én de touwtjes in handen. Zij liet ons eerst een paar opdrachten schrijven en aan elkaar voorlezen. Tot het moment dat er een grote tas op tafel kwam, waar rollen groen (de kleur van dit chakra) geruit papier uit te voorschijn kwamen vergezeld door een grote stapel tijdschriften. Of we maar 'even' een hart wilden knippen en in de tijdschriften teksten, woorden en plaatjes wilden zoeken om ons hart op te vullen. De tafel was te klein, zodat er niet alleen op tafel, maar ook op de grond werd gezocht, gevonden, geknipt, gescheurd, geschikt en geplakt. Ondertussen vlogen de verhalen over tafel. Het eindresultaat mag er zijn.

Vandaag las ik op mijn gemak de laatste nieuwsbrief van Kriebels & Krabbels en wat schetst mijn verbazing? K&K heeft het voornemen een al wat ouder project nieuw leven in te blazen. Hier kun je haar Beelden van de Ziel bekijken. En als je wilt kun je je aanmelden. Wellicht dat wij elkaar daar ook ontmoeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten