woensdag 8 december 2010

Napels Proeven

Afgelopen zondag stuitte ik - bij toeval - op de twitterpagina van @blogciaotutti op het berichtje:

Ciao Tutti  blogciaotutti "Ciao tutti speelt voor Sinterklaas: Hoewel ze in Italië geen Sinterklaas kennen, wilde ik deze traditie toch nie... http://bit.ly/esrTPO ".

Nieuwsgierig als ik ben, klikte ik de link aan en zag de blog 'Ciao Tutti', waarop een hele lijst met Italiaanse kookboeken stond vermeld. Wilde je één van die boeken in bezit krijgen, dan werd je opgeroepen een motivatie te mailen. Een dag later, ontving ik de mail dat ik in aanmerking kwam en of ik maar even mijn adresgegevens wilde sturen. Vanmorgen bezorgde de post het boek 'Napels Proeven'. GEWELDIG!
Ik twitterde aan @blogciaotutti:

Vera van der Hilst InktenVeer is blij aan @blogciaotutti te melden dat, ondanks er geen post wordt bezorgd, het boek 'Napels Proeven' door de brievenbus gleed. xxxGrazie!

waarop ik het antwoord ontving:

Ciao Tutti blogciaotutti @InktenVeer che bella notizia! Geen Italiaanse taferelen bij postbezorging! Alvast buon appetito!

Wat een geweldig medium is dat Twitter toch! Niemand kan mij nog van het twitteren afhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten